Perniagaan Affiliate

Pernahkah anda dengar perkataan 'Affiliate' ? Apa sebenarnya affiliate ini?

Affiliate adalah salah satu perniagaan yang boleh dijalankan melalui Internet. Malah perniagaan affiliate tidak memerlukan anda mengeluarkan sebarang kos bahkan memberi anda komisen untuk menjalankan perniagaan ini. Perniagaan ini amat sesuai bagi mereka yang baru menceburi perniagaan Internet dan tidak mempunyai produk untuk dipasarkan di Internet.

Apa yang perlu anda lakukan ialah mempromosikan produk orang lain dan anda akan menerima komisen jika mereka membeli melalui link affiliate anda. Komisen yang anda dapat bergantung kepada penjual, samada peratusan daripada harga jualan atau jumlah yang telah ditetapkan.

Kelebihan perniagaan affiliate juga ialah ia tidak mempunyai risiko kerana anda tidak memerlukan modal untuk mendaftar. Oleh itu, anda tidak akan menanggung kerugian jika anda tidak dapat menjual produk tersebut.

Kalau anda berminat untuk mempelajari selok belok perniagaan affiliate, anda boleh dapatkan koleksi ebook Panduan Kejayaan Eruwan Gerry Affiliates secara percuma.

Di dalam ebook ini, anda akan didedahkan dengan perkara asas mengenai perniagaan affiliate dan perkara yang perlu anda ketahui untuk mencapai kejayaan melalui perniagaan ini.

Anda boleh mendapatkan ebook tersebut melalui link di bawah
http://ik.my/egnaff

Sedikit info mengenai penulis ebook ini:
Eruwan Gerry Norsen merupakan Pakar Lelongan Online di Malaysia. Beliau merupakan penulis buku utama di Malaysia mengenai lelongan online, telah muncul di kaca televisyen dan telah mengadakan pelbagai ceramah di seluruh negara mengenai topik tersebut.

Oleh itu, dapatkan koleksi ebook percuma anda di
http://ik.my/egnaff

Anda hanya perlu mendaftarkan nama dan alamat email anda untuk menerima link download tersebut.

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails
 

iklan penaja

INFO ANDA

IP

INFO BLOG


web counter
BBDI Copyright © 2010